Heinemann a Budapest Airporton







Hungarikum a Heinemann választékában







A Heinemann csapata







Raoul Spanger és Jost Lammers felavatja a felújított üzleteket







Raoul Spanger és Jost Lammers felavatja a felújított üzleteket







Kezdő oldalra

vissza

A 2016-os nyári utazási szezon kezdetére a Budapest Airport termináljain a német Gebr. Heinemann cég bővítette és felújította nemzetközi divatmárka üzleteit. A tavalyi évben a budapesti Heinemann üzletek forgalma a repülőtér rekordforgalmát is meghaladóan növekedett, a most felújított nemzetközi divatmárka üzletek pedig újabb impulzust adhatnak a kereskedelmi forgalomnak. A budapesti Heinemann Duty Free üzleteket valamint a divatmárka boltokat a Hungarian Duty Free Kft. a Gebr. Heinemann 100 %-os leányvállalata üzemelteti, amely egyben a Budapest Airport legnagyobb kiskereskedelmi partnere. A Gebr. Heinemann német családi vállalat mintegy 300 különféle Duty Free & Travel Value boltot üzemeltet, valamint számos exkluzív divatmárka üzletet és ún. concept üzletet 28 ország 78 repülőterén. A Budapest Airport esetében csak a tavalyi évben a teljes kereskedelmi forgalom meghaladta a 110 millió eurót, amiből 53 millió eurós forgalmat a Heinemann Duty Free bonyolított le, mindez a 20 %-os bővülés jelentősen meghaladta az utasforgalom 12,5 %-os növekedését.

A növekedésből oroszlánrész jutott a Heinemann számára, amely jelenleg nem kevesebb, mint 2 217 négyzetméternyi kereskedelmi területen működik a SkyCourtban és a terminálokon. A klasszikus központi, ún. átsétálós (walk-through) Duty Free & Travel Value bolt mellett egy-egy hasonló üzletet működtetnek a 2A és a 2B Terminálon közvetlenül a beszállókapuk közelében; emellett működik még három specializált divatmárka üzlet a SkyCourtban, egy Victoria’s Secret márkabolt a 2A Terminálon és egy különleges, többféle brandet felvonulató kiegészítő- és divatáru üzlet is. A SkyCourt átadásának ötödik évfordulójára a Heinemann egy sor fejlesztést és felújítást hajtott végre a divatmárka üzletekben, amelyek olyan luxustermékeket kínálnak, mint a Hugo Boss, a Longchamp, a Mont Blanc vagy legújabban a Tommy Hilfiger dizájn és életmód márka. A vásárlók körében végzett alapos véleményfelmérés nyomán a Heinemann ún. multi-márkás kiegészítőket kínáló üzletet alakított ki – méghozzá duty free árakkal a SkyCourtban.

Raoul Spanger, a Gebr. Heinemann kiskereskedelmi igazgatója kijelentette: Mindig szeretünk apró meglepetésekkel kedveskedni az utazóknak, a most átadott üzletek jól példázzák, hogy a nemzetközi árukínálat legjava hozzájárul az utazási és a vásárlási élmények további növeléséhez. A növekvő kereskedelmi forgalom és az új üzletek átadása önmagáért beszél. A jól ismert nemzetközi márkák mellett azonban mindig kiemelt figyelmet szentelünk a helyi, csak az adott országra jellemző árukínálatnak. Budapest esetében olyan slágertermékekre gondolunk, mint a Szamos Marcipán, a Pick Szalámi vagy a Zwack Unicum. A Budapest Airporttal 1998 óta folytatunk rendkívül gyümölcsöző együttműködést és reményeink szerint most tovább bővíthetjük közös sikereink körét."

A Budapest Airport és a Gebr. Heinemann szoros együttműködésére jó példa a „ Heinemann & Me " törzsvásárlói program bevezetése. 2014 óta a repülőtérrel közösen működtetik ezt a programot. A promóciós anyagokon megjelenik a Budapest Airport logója és a program részeként a repülőtér saját, helyi szolgáltatásait kínálja az utazóknak. Vagyis a „Heinemann & Me" program tagjai egyszerre élvezhetik a Heinemann és a Budapest Airport által nyújtott kedvezményeket szerte a repülőtéren. A Budapest Airport arra bíztatja az utasokat, hogy a járat indulása előtt korán érjenek ki a repülőtérre, ezzel is támogatva az új divatmárka boltok népszerűsítését, ennek szellemében mutatták be a tavaszi „egyedülálló repülőtéri élmények" kampányt is.

Az új márkaboltok ünnepélyes megnyitóján Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója hangsúlyozta: „A Budapest Airport, amely egymás után háromszor nyerte el a Legjobb Kelet-Európai Repülőtér Skytrax-díját, továbbra is óriási erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy minél nagyobb utazási élményt kínáljon az utasok minden rétegének. A Heinemann magas kereskedelmi szolgáltatási színvonala segít abban, hogy utasok millióinak kínálhassunk egyedülálló repülőtéri élményt. Márpedig utasaink összetétele igencsak sokféle: a hátizsákos diákoktól az üzletemberekig terjed – méghozzá a világ 96 különböző városából. Kereskedelmi partnereink sikere és sokszínű kínálata, amelyben a nagy nemzetközi márkák és a kiváló magyar termékek egyformán megtalálhatók, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy egyre többen válasszák a repülést és Magyarországot, mint vonzó turisztikai célpontot."



Polgár Zoltán
(2016.05.26.)


Kezdő oldalra

vissza